Sander Onderstal met Anouar El Haji op Bessensap 2018

5 juni 2018

Sander Onderstal (sectie Microeconomics, ASE) en voormalig promovendus Anouar El Haji presenteren tijdens Bessensap 2018 in een van de sessies hun onderzoek naar veilingen als marketinginstrument.

Wat zijn consumenten bereid te betalen voor nieuwe producten? Hoe kunnen veilingtechnieken worden ingezet om deze vraag te beantwoorden?

Bessensap 2018 is op vrijdag 15 juni van 9.00 tot 18.00 uur in De Rode Hoed (Keizersgracht 102, Amsterdam). Het evenement wordt georganiseerd door NWO en VWM (Vereniging voor Wetenschapsjournalistiek en communicatie Nederland).

Zo’n 400 journalisten, persvoorlichters en onderzoekers ontmoeten elkaar om te netwerken en kennis uit te wisselen over recente ontwikkelingen in de wetenschap en wetenschapscommunicatie.

  • Sander Onderstal is universitair hoofddocent Economie aan de Universiteit van Amsterdam. Zijn onderzoeksinteresses omvatten veilingen, industriële organisatie en experimentele economie;
  • Anouar El Haji promoveerde recent aan de UvA op Experimental studies on the psychology of property rights en begon na zijn promotie Veylinx, een bedrijf op het gebied van consumentenonderzoek.

Gepubliceerd door  Economie en Bedrijfskunde